Madison,Sobótka, Ponad Milion !

Hej! :D

We wczorajszej aktualizacji Star Stable dodało dosyć dużo rzeczy a więc tak : 

Niedawno przekroczyliśmy 10 000 000 zarejestrowanych graczy w grze! Naprawdę to coś mega wielkiego i jest co świętować ;-) . Z tej okazji przybył kod na piękną kurtkę! 

Aby dostać tę kurtkę :

- Wejdź na Oficjalną Stronę Star Stable –> KLIK <–

- Zaloguj się na swoje konto w Grze 

- Wejdź w zakładkę KOD PROMOCYJNY

- Wpisz kod : 10MILLION

Do gry dodano też coroczne Poszukiwania Sobótkowe w których można otrzymać przeróżne nagrody! 

Star Stable także dodało możliwość ściągnięcia czapki/toczku i rękawiczek :D 

A teraz chyba najważniejsze! : 

NOWE ZADANIA z MADISON! 

Tak więc opis tych zadań! * Jeśli chcesz sam zrobić zadania bez żadnych spoilerów POMIŃ TĘ CZĘŚĆ POSTA *:

Madison z Erikiem czekają na nas na Placu Aideen. Erik mówi nam, że rodzina jego i dziewczynki czeka na nas w Lodziarni u Leonarda. Bliscy chcą pomóc w ratowaniu koni.

Gdy jesteśmy już na miejscu zamawiamy lody ( gdzie w między czasie spotykamy słodkiego koteła <3)

 i opracowujemy plan. Okazuje się, że Jonas ma łódź pożyczoną od Zakładu Ubezpieczeń – W niej można przewieść wszystkie konie. Pojawia się pewien problem – potrzebny jest plan budynku by zlokalizować wszystkie kamery i by wejść do środka bez problemu. Erik wpada na pomysł, że może Anastazja może znać kogoś kto może nam pomóc, a więc my, Erik i Madison jedziemy do Centrum Handlowego gdzie Kobieta przebywa najwięcej czasu.

Na miejscu od razu przechodzimy do sklepu z ubraniami. Anastazja właśnie tam jest i przymierza ubrania. Kobieta jest zajęta przymarzaniem ubrań i trudno się z nią dogadać. W końcu Kobieta prosi nas i Madison o pójście po jej psa a w między czasie ona pogada z mężczyzną.

Okazuję się, że psa nie ma w Centrum Handlowym a w Upadku Gubernatora – Razem z dziewczynką szybko wskakujemy do pierwszego tramwaju i jedziemy.

Pies jest w Lodziarni u Leonarda lecz jest tam nie tylko on…

Carl – pomocnik Pana Anwira .

Madison przekonuje nas byśmy go pośledzili i sprawdzić gdzie może być Pan Anwir.

Złoczyńcy są w kryjówce w jednej uliczce i rozmawiają o planach – Madison nie może wytrzymać i zaczyna krzyczeć.

Zauważył dziewczynkę i od razu kazał swoim pracownikom złapać ją.

Trzeba pomóc dziewczynce – w różnych częściach miasta zostawiamy różne pułapki dla złoczyńców. Udaje nam się schować z dziewczynką lecz zostaje ostatni ludek. Z Madison już ustawiamy pułapkę na niego gdy nagle pojawia się pan Anwir ze swym samochodem i zabiera ludka.

Dziewczynka chce ich dogonić gdy nagle na swojej drodze staje jej ojciec. Zabiera on ją z powrotem do Lodziarni by wytłumaczyć jej, że uratujemy konie z rodziną i później.

Dziewczynka ukradkiem ucieka – nie wiadomo gdzie poszła. Erik prosi nas byśmy jeszcze zanieśli psa do Anastazji…

Anastazja daje nam w podziękowaniu jeszcze tę sukienkę

I właśnie tu zadania się kończą (?) też się trochę zdziwiłam, myślałam, że coś jeszcze no ale trudno xD 

Psssst! 

Bądźcie czujni i zajrzyjcie w Piątek na Facebooka Star Stable ponieważ Królowa Kodów szykuje coś dla nas w tedy ;-) 

To chyba wszystko ! Nie zapomnijcie obserwować mojego Facebooka i Profil Google+ !

Widzimy się wkrótce

Byeee <3 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>