Fabuła w Druidzkim Stylu !

Hej!

Dzisiaj *nawet nie wiem czy długo wyczekiwana* – Główna Fabuła!

Całkiem fajnie, że nie czekaliśmy kolejny rok na te zadania xd, lecz … * to lepiej napiszę później *

Otóż nie chcę nikomu spoilerować więc jeśli chcesz Sam/Sama zrobić zadania pojedź w dół strony aż zobaczysz rząd ♥

W Winnicy spotykamy dziewczyny – Alex, Lindę i Lisę które chcą nam przekazać jakąś wiadomość.

Otóż okazuje się, że Fripp zwołuję naradę i potrzebny jest Justin Moorland.

My mamy przyprowadzić Justina a dziewczyny poczekają na miejscu. 

  Tak więc przyjeżdżamy do Moorland lecz – nigdzie nie ma ani Justina ani Thomasa! 

Tak więc idziemy zapytać się innych czy coś wiedzą …

Nic…

Lecz zaraz!  Chyba Loretta coś wie !

Dziewczyna nie chce nic mówić, bo podejrzewa, że niby my i Justin – Ekchem? xd

Tak więc tłumaczymy lasce, że tylko się przyjaźnimy i chcemy mu pomóc.

Loretta w końcu się zgadza i mówi, że podczas przejażdżki widziała jak Thomas wsiadał do samochodu z walizkami . Loretta jak to Loretta pojechała za nimi. Wsiadali chyba do promu, do Południowego Kopyta.

Tak więc jedziemy do Fortu Pinta.

Na miejscu widzimy czyjąś czapkę

Ona na pewno jest od Thomasa!

Tak więc wsiadamy do pierwszego promu, do PPK.

Tak więc w wiosce pytamy Jonasa czy widział Moorlandów.

Odpowiada, że nie – widział tylko dwóch gościów bez czapek z walizkami – no jasne przecież nikt nie rozpozna Thomasa bez czapki xd – powiedział, że poszli w stronę domu Pustelnika.

No to jedziemy do niego.

Na miejscu spotykamy Ojca z Hermitem.

Opowiadają, że Justin był taki wycieńczony po ostatniej akcji i że powinien odpocząć z dala od miasta. Proponuje nam rozmowę z chłopakiem.

 

Mówimy Justinowi, że Druidzi chcą go widzieć i, że mu pomogą. On nie jest zachwycony tym pomysłem -wyczerpany chłopak mówi, że  chce opuścić Jorvik, bo uważa się za zagrożenie dla innych.

Gdy wracamy do Thomasa on nie jest zadowolony z tego wymysłu. Wolałby zatrzymać syna tutaj.

W ten Pustelnik wpada na pomysł by pokazać chłopakowi Dzikie Konie. Zobaczyłby jakie piękno jest w Jorvik i może zostanie.

Wybieramy się na wycieczkę – Justin jest zachwycony Końmi – poruszają się z gracją jak by były jednością z ziemią.

Zdanie jest zmienione – Zostaje .

Tak więc jedziemy do Valedale!

Elizabeth prosi byśmy zaprowadzili Justina i tylko Justina do Kręgu.

Więc jesteśmy na miejscu…

Na miejscu zaczynam naradę i przy zdziwieniu wszystkich -

- Bum! Czacha dymi xd

Druidzi zabierają chłopaka – Fripp tłumaczy, że nie można zostawić takiego asa dla Garnoka.

Mówi też, że już wie gdzie jest Anna – Garnok ukrył ją wgłąb pandorii tak by jeszcze trudniej było ją odzyskać…

No to mamy cdn, niestety.

Moim zdaniem z jednej strony fajnie, że tak szybko mamy kolejną część fabuły lecz bardzo krótką.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ok a teraz bez spoilerów nowy sklep w Druidzkim Stylu!

Super sklepik, nie powiem tylko trochę ceny wysokie  :-?

Jeśli chcesz odblokować sklepik porozmawiaj z Farah która opowie jeszcze trochę o sobie!

To co? Chyba na tyle! – Pozostało nam robić jeszcze zadania z targu które czekają w Zachodnim Przylądku !

Jeśli chce być ze mną na bieżąco to Zapraszam na Facebook‚a i profil Google+!

Bye ! <3

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>